kedd, 12 november 2019

Telefonos készenléti szolgálat rövid leírása

 

A szolgáltatás biztosításának célja: az intézmény nyitva tartásán túl felmerülő krízishelyzetek megoldásában nyújtott segítség, tanácsadás, tájékoztatás. A készenléti ügyeletszolgáltatásunkat a Központban dolgozó munkatársak folyamatosan, hetente, váltva biztosították. Az állandóan hívható telefonszám kapcsán azonnali, szakszerű segítség állt rendelkezésre a krízisbe került ügyfelek, valamint a különböző területeken dolgozó szakemberek számára.

  1. december 20. napon lépett életbe a „Kihűléssel kapcsolatos” EMI eljárás rend, melyben előírták az egészségügyi szolgáltatóknak, hogy kihűléssel kapcsolatos probléma esetén a fent írt készenléti szolgáltatás biztosítására működtetett telefonra kell jelezniük intézkedés foganatosítása céljából.

A jogi- és a pszichológiai tanácsadások igénybevétele előzetes időpont egyeztetés alapján történik. Időpont kérhető személyesen, vagy Családsegítő és Gyermekjóléti Központ címén, telefonszámán, elektronikus elérhetőségek valamelyikén.